S'ha clos la 21a edició de la Setmana de la Música de Cassà de la Selva amb una destacada participació de públic. Enguany la programació ha apostat per activitats variades i pensades per a diferents públics, de totes les edats i interessos diversos. Al llarg de la setmana s’han organitzat 23 activitats que han combinat concerts, tallers, activitats familiars i educatives, cinema i formats participatius.
En conjunt, s’estima que han passat per les activitats més de 1.500 persones, una dada que reflecteix el bon seguiment de la iniciativa i la seva evolució positiva al llarg dels anys, tant pel volum d’activitats com per la diversitat de formats i espais. En aquesta edició hi han col·laborat cinc entitats del poble i diferents àrees de l’Ajuntament, fet que ha permès desplegar la programació de manera coordinada i amb la implicació de diversos agents del municipi.
Tot i que la Setmana de la Música s’ha acabat, l’exposició “Música il·lustrada” de Xavi Ramiro es podrà visitar fins al 25 d’abril, al vestíbul del Centre Cultural Sala Galà, en el seu horari habitual.