La celebració formal es farà al mes de setembre amb una exposició fotogràfica i audiovisual que permetrà comparar la vida a l'escola al llarg de les diferents èpoques.
Josep Bofill explica que gran part de la història del centre educatiu s'ha pogut confeccionar gràcies a la tasca feta per un "mite vivent" que és el ja jubilat professor de l'escola, Quim Massa. A través de diversos documents, Massa ha conclòs que l'escola es va començar a construir el 1934 i es va finalitzar el 1939. Per tant, va ser construida pels republicans i inaugurada pels nacionals.
Si voleu sentir tota l'entrevista ho podeu fer aquí.