La Lídia ens explica que sempre l'ha atret la poesia i escriure sobre temes "poc profunds". És per això que un dia va preparar un poema eginyós per a cercar feina. Aquesta és la seva carta de presentació. Lluny queden, doncs, els currículums convencionals. Ara és el moment de l'explosió de la creativitat.
Si voleu sentir tota l'entrevista amb la lectura d'algun 'Heptalídiab' i el poema, podeu fer-ho aquí.